dijous, 19 de març del 2009

Música

Lletra de la cançó: L'Exiliat
Quan de l'Empordà marxava
força més enllà de l'horitzó
mon cor encongit plorava
plorava de tant de tristor
Vaig fer bons amics damunt la serra
i tots cantàvem il·lusións
no sabeu com és la meva terra
dons escolteu eixa cançó
De dalt del pirineu, xilia les Gavarres
una joiosa plana hi trobareu
és una terra tan hermosa i sana
que enlloc del món altre veureu
Que desde el Cap de Creus de la Garrotxa
hi fa la tramuntana son cel clar
vigilant per Sant Pere de Rodes
que fa de sonmatent de l'Empordà
de ma terra, quan sóc fora
estic trist i estic content
estic trist de no estar-hi a vora
denyorament estic content
i cuant mes terra m'allunya
i sento moltes ganes de cridar
visca visca Catalunya
visca Catalunya
visca l'Empordà
visca visca Catalunya
visca Catalunya
visca l'Emporda




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada